REKLAMA
Znaleziono 9559 wyników
W Krakowie trwa remont zabytkowego Hotelu Royal [FILM + ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Krakowie trwa remont zabytkowego Hotelu Royal [FILM + ZDJĘCIA]
Przy ulicy Gertrudy 26 na Starym Mieście w Krakowie trwa remont zabytkowego, przedwojennego Hotelu Royal. Właściciel, wojskowa spółka zarządzająca obiektem AMW Hotele prowadzi przebudowę zabytku, by podnieść jego standard i podnieść ceny za nocleg i wynajem.
Na Starym Mieście w Krakowie trwa remont zabytkowego Hotelu Royal [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Na Starym Mieście w Krakowie trwa remont zabytkowego Hotelu Royal [ZDJĘCIA]
Przy ulicy Gertrudy 26 na Starym Mieście w Krakowie trwa remont zabytkowego, przedwojennego Hotelu Royal. Właściciel, wojskowa spółka zarządzająca obiektem AMW Hotele prowadzi przebudowę zabytku, by podnieść jego standard i podnieść ceny za nocleg i wynajem.
Zabytkowy Hotel Royal w Krakowie przechodzi remont [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
Zabytkowy Hotel Royal w Krakowie przechodzi remont [ZDJĘCIA]
Przy ulicy Gertrudy 26 na Starym Mieście w Krakowie trwa remont zabytkowego, przedwojennego Hotelu Royal. Właściciel, wojskowa spółka zarządzająca obiektem AMW Hotele prowadzi przebudowę zabytku, by podnieść jego standard i podnieść ceny za nocleg i wynajem.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [ZDJĘCIA]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]artykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILM]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
W Łodzi powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Kozinyartykuł
Pokaż artykuł
Pod Łodzią powstaje podziemny tunel kolejowy z nowymi przystankami: Śródmieście, Polesie i Koziny
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią powstaje podziemny kolejowy tunel średnicowy [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Za prawie 1,5 mld złotych pod Łodzią trwa budowa podziemnego kolejowego tunelu średnicowego [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]artykuł
Pokaż artykuł
Co słychać na budowie kolejowego tunelu średnicowego pod Łodzią? [FILMY]
Pod Łodzią powstaje podziemna linia kolejowa, która połączy dworce Łódź Fabryczna i Łódź Kaliska. Tunel średnicowy to kontynuacja budowy dworca Łódź Fabryczna, który z dworca końcowego stanie się przelotowym. Przez ścisłe centrum Łodzi będą mogły jechać pociągi regionalne i dalekobieżne na osi wschód-zachód, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Kaliska oraz na osi północ-południe, przez stacje Łódź Widzew, Fabryczna i Żabieniec.
Stalowa 27inwestycja
Pokaż inwestycję
Stalowa 27
Warszawa, Praga-Północ, Stalowa 27
Rynek biurowy: Nowe umowy stanowią ponad 60% podpisanych umów w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
Rynek biurowy: Nowe umowy stanowią ponad 60% podpisanych umów w Warszawie
Według raportu firmy doradczej Newmark Polska "Office Occupier – Rynek biurowy w Warszawie" w pierwszym kwartale 2023 roku w stolicy nie oddano do użytku żadnego nowego budynku biurowego. Jednocześnie odnotowano spadek aktywności najemców, a współczynnik pustostanów utrzymał się na niezmiennym poziomie w porównaniu z poprzednim kwartałem. Deweloperzy jednak rozpoczynają i planują realizację kolejnych inwestycji biurowych w stolicy.
Wiemy, kto chce zaprojektować brakujący odcinek "Zakopianki" S7 Kraków – Myśleniceartykuł
Pokaż artykuł
Wiemy, kto chce zaprojektować brakujący odcinek "Zakopianki" S7 Kraków – Myślenice
Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad (GDDKiA) otworzyła oferty na opracowanie Studium techniczno-ekonomiczno-środowiskowego (STEŚ) dla drogi ekspresowej S7 na odcinku Kraków – Myślenice. Sześć firm zdecydowało się przystąpić do przetargu. Na to zadanie Dyrekcja planuje przeznaczyć 26 568 000 zł.
Niska podaż i ESG napędzają modernizacje biurowców w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
Niska podaż i ESG napędzają modernizacje biurowców w Warszawie
Według raportu firmy doradczej Newmark Polska „Office Occupier – Rynek biurowy w Warszawie” ubiegły rok na warszawskim rynku biurowym upłynął pod znakiem stabilnego popytu, umiarkowanej aktywności deweloperów oraz dalszej adaptacji najemców do zmieniających się modeli pracy. Wśród innych istotnych czynników kształtujących stołeczny rynek można wymienić wzrost zapotrzebowania na zrównoważone i technologicznie zaawansowane biura, co przekłada się na rosnącą liczbę modernizacji budynków biurowych.
[Łódż] Iluminoinwestycja
Pokaż inwestycję
[Łódż] Ilumino
Łódź, Widzew, Kilińskiego 123
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Jelcz Laskowice] CRI - VAL Polska Sp. z o.o.
Łęg, Siedlce
Koneser Budynek Ainwestycja
Pokaż inwestycję
Koneser Budynek A
Warszawa, Praga-Północ
dostępna powierzchnia
1196 m2
status budynku
gotowy
czynsz wywoławczy
18.00 EUR
Koneser Budynek Cinwestycja
Pokaż inwestycję
Koneser Budynek C
Warszawa, Praga-Północ
całkowita powierzchnia
3410 m2
status budynku
gotowy
czynsz wywoławczy
16.50
Koneser Budynek Hinwestycja
Pokaż inwestycję
Koneser Budynek H
Warszawa, Praga-Północ
dostępna powierzchnia
840 m2
status budynku
gotowy
czynsz wywoławczy
17.50 EUR
Koneser Budynek Iinwestycja
Pokaż inwestycję
Koneser Budynek I
Warszawa, Praga-Północ
dostępna powierzchnia
533 m2
status budynku
gotowy
czynsz wywoławczy
17.50
Koneser Budynek Minwestycja
Pokaż inwestycję
Koneser Budynek M
Warszawa, Praga-Północ
całkowita powierzchnia
9088 m2
status budynku
gotowy
czynsz wywoławczy
16.50
Koneser Budynek Oinwestycja
Pokaż inwestycję
Koneser Budynek O
Warszawa, Praga-Północ
dostępna powierzchnia
2398 m2
status budynku
gotowy
czynsz wywoławczy
17.50
Koneser Budynek Pinwestycja
Pokaż inwestycję
Koneser Budynek P
Warszawa, Praga-Północ
całkowita powierzchnia
5574 m2
status budynku
gotowy
czynsz wywoławczy
16.50 EUR
inwestycja
Pokaż inwestycję
[Gdynia] Auchan , Gdynia
Gdynia
REKLAMA